• Šią savaitę pristatymas nemokamas!
  • 30 dienų pinigų grąžinimo garantija
  • Produktai daugiau nei 35 tūkst. skirtingų įrenginių!

Turite klausimų? Rašykite adresu: info@DustDeal.lt

Dažniausiai užduodami klausimai

Džiaugiamės galėdami padėti!

Kas pristatys jūsų užsakymą priklauso nuo to, kokioje šalyje ir mieste gyvenate. DustDeal.lt visada stengiasi užsakymus pristatyti naudojantis pašto paslaugomis. Pristatant siuntą, jums dažniausiai nebūtina būti namuose. Kartais naudojamasi kurjerio paslaugomis.

Dažniausiai iš kelių prekių susidedantis užsakymas pristatomas kaip vienas siuntinys. Tačiau kartais DustDeal.lt prekes turi išsiųsti iš skirtingų vietovių. Tokiu atveju gausite kelis siuntinius.

Jei užsakymas netilps į jūsų pašto dėžutę, kurjeris susisieks su jumis. Nepavykus jums įteikti siuntinio, jūs turite susisiekti su kurjeriu ir susitarti dėl pristatymo sekantį kartą.

Deja, tokios paslaugos neteikiame.

Jei kitą adresą nurodysite atliekant užsakymą, tuomet tai įmanoma. Jei užsakymas jau ruošiamas išsiųsti, tuomet negalima pakeisti adreso. Jei užsakydami nurodėte neteisingą adresą, turite susisiekti su mūsų pagalbos centru kaip įmanoma greičiau.

Taip, užsakymą galima pristatyti pašto dėžutės numerio adresu.

Susisiekę su klientų aptarnavimo pagalbos centru, galite grąžinti prekę. Žinoma, visas grąžinimo išlaidas padengsime mes. Mes taip pat imsimės priemonių, kad jūs gautumėte savo prekę kaip galima greičiau.

Siuntos sekimo numeris paprastai aktyvuojamas po maždaug kelių valandų nuo išsiuntimo. Jei kodas neaktyvuojamas, galite susisiekti su mūsų pagalbos centru.

Siuntiniams dažniausiai suteikiamas unikalus atsekamumo kodas. Jei jūsų užsakymas turi siuntos sekimo kodą, jis bus pridėtas prie jūsų užsakymo istorijos jūsų paskyroje, kai tik bus gautas iš pašto. Tuomet galėsite sekti savo siuntinio buvimo vietą.

Smulkius daiktus paštininkai pristato į jūsų pašto dėžutę. Jums dažniausiai nebūtina būti namuose pristatant užsakymą.

Didesnių prekių negalima pristatyti į jūsų pašto dėžutę. Pašto darbuotojai dažniausiai paskambina į duris ir siuntinį įteikia tiesiai į rankas.

Vidutiniškai užsakymai pristatomi per maždaug 1 savaitę nuo užsakymo pateikimo.

DustDeal.lt stengiasi visada pristatyti užsakymus naudojantis pašto korespondencija. Jei užsakymas siunčiamas kaip siuntinys, paštininkas paskambins į durų skambutį. Jei būsite nepasiekiamas, jums paskirs naują pristatymo datą.

Jūsų užsakymas laikomas pateiktu, kai, pasirinkę mokėjimo duomenis, paspaudžiate „Užsakyti“.

1 žingsnis:
Svetainėje pasirinkite savo pageidaujamą prekę ir spauskite mygtuką „Užsakyti dabar“.
2 žingsnis:
Jei norite užsakyti daugiau prekių, toliau naršykite svetainėje.
3 žingsnis:
Norėdami peržiūrėti savo pasirinktas prekes, meniu juostoje spauskite „Prekių krepšelis“.
Norėdami grįžti atgal į svetainę ar įsidėti daugiau prekių į savo prekių krepšelį, spauskite mygtuką „Tęsti apsipirkimą“. Norėdami pradėti užsakymo procesą, spauskite „Užsakyti“.
4 žingsnis:
Jei pirmą kartą užsakote iš DustDeal.lt, užpildykite savo duomenis. Jei jau esate registruotas klientas, galite prisijungti su savo asmenine paskyra. Prisijungus, galima keisti ir peržiūrėti savo sąskaitos bei pristatymo duomenis.
5 žingsnis:
Patikrinkite suvestus duomenis ir pasirinkite mokėjimo metodą.
6 žingsnis:
Viską užpildžius ir sutikus su bendromis sąlygomis ir taisyklėmis, užsakymą galite pateikti spustelėję mygtuką „Užsakyti“.
7 žingsnis:
Dabar pateksite į apmokėjimo sistemos puslapį. Baigus užsakymą, į savo el. paštą gausite jūsų užsakymą patvirtinantį pranešimą.

Pateiktą užsakymą galima keisti tik tą pačią dieną. Užsakymą norint pakeisti vėliau, gali būti, jog užsakymas jau išsiųstas jūsų adresu. Tokiu atveju galite susisiekti su klientų pagalbos centru. Jie jums padės.

Jei prisijungsite per „Mano paskyra“, ten galėsite peržiūrėti savo visą užsakymo istoriją.

Prie kiekvienos prekės nurodomas jos statusas. Tačiau žinokite, jog prekės statusas „Yra sandėlyje“ dar nereiškia, kad ši prekė yra kažkur netoli jūsų. Tikėtina, jog užsakymas gali trukti kelias dienas. Norėdami gauti daugiau informacijos, galite apsilankyti siuntimas .

Vidutiniškai siuntos pristatomos per savaitę nuo užsakymo pateikimo. Kai kuriais atvejais pristatymas gali užtrukti šiek tiek ilgiau.

Jei gavote siuntos sekimo kodą, galite patys patikrinti, kur randasi jūsų siunta. Jei negavote siuntos sekimo kodo, tuomet to padaryti negalėsite. Tokiu atveju geriausia susisiekti su pagalbos centru. Jie jums suteiks daugiau informacijos.

Gali būti, kad ne visos prekės buvo išsiųstos vienu kartu. Tai priklauso nuo prekių likučio sandėlyje. Trūkstama prekė bus pristatyta per kelias dienas.

DustDeal.lt dirba kartu su įvairiais dideliais mokėjimų paslaugų teikėjais. Šios organizacijos palaiko aukštus apsaugos standartus, siekiant jūsų mokėjimą padaryti kaip galima saugesnį.

DustDeal.lt jums nieko nereikia mokėti už pristatymą. Netaikoma minimali užsakymo suma.

Jei apsilankysite šiame puslapyje https://www.dustdeal.lt/redeem, galėsite panaudoti nuolaidos kodą. Tuomet, įsidėjus prekes į savo pirkinių krepšelį, nuolaida bus paskaičiuota automatiškai.

Jei nueisite į šį puslapį https://www.dustdeal.lt/redeem, savo kuponui galėsite pritaikyti nuolaidos kodą. Tuomet, pridėjus prekes į prekių krepšelį, nuolaida bus paskaičiuota automatiškai.

Taip, kuponą galite panaudoti kitose internetinėse parduotuvėse „BatteryUpgrade“, „Dustdeal“ ir „LightUpgrade“.

DustDeal.lt siūlo įvairius mokėjimo metodus. Galimus mokėjimo metodus galite peržiūrėti apmokėdami prekes ir šiame puslapyje: https://www.dustdeal.lt/payment.php

Deja, galimybės apmokėti čekiu nėra.

DustDeal.lt dirba kartu su įvairiais dideliais mokėjimų paslaugų teikėjais. Šios organizacijos palaiko aukštus apsaugos standartus, siekiant jūsų mokėjimą padaryti kaip galima saugesnį. DustDeal.lt niekada neišsaugo tokių mokėjimo duomenų, kaip kredito kortelės numeris ar PIN kodas.

Jei turite „Visa“, „American Express“ ar „Mastercard“ kreditinę kortelę, savo užsakymą galite apmokėti iš karto per „Adyen“ saugaus mokėjimo sistemą.

Patarimas: bankai ir kreditinių kortelių išdavėjai yra labai griežti, todėl jūs privalote pateikti 100% tikslius duomenis, nurodytus ant jūsų kortelės. Patikrinkite kortelės galiojimo laiką (mėnesį ir metus) ir CVV2 numerį. Žinoma, kortelės numeris taip pat labai svarbus.

Ar susiduriate su apmokėjimo problemomis, apie kurias praneša neaiškios ar klaidų nerodančios žinutės? Tuomet vadovaukitės šiais patarimais arba susisiekite su pagalbos centru. Kartais klientai susiduria su problemomis, nes jų kortelė dar nebuvo aktyvuota arba buvo užblokuota. Tokiais atvejais rekomenduojame susisiekti su savo banku ar kreditinę kortelę išdavusia organizacija.

„PayPal“ yra internetinis mokėjimo būdas, kurį dažniausiai galima naudoti visose pasaulio šalyse. „PayPal“ turi kelis mokėjimo būdus, kuriuos galite susieti su savo „PayPal“ sąskaita , pavyzdžiui, kreditinę kortelę ar banko sąskaitą.

„iDeal“ yra sistema, kurią naudoja keli bendradarbiaujantys Olandijos bankai. Ši sistema siūlo galimybę mokėjimus atlikti internetu. Ar jums priklauso internetinė banko sąskaita kuriame nors iš šių bankų: „SNSRegiobank“, „SNS Bank“, „ING Bank“, „ABN AMRO Bank“, „Rabobank“, „Triodos Bank“, „ASN Bank“, „Van Lanschot Bankiers“ ar „Knab“? Tuomet galite naudoti šiuose bankuose esančius savo asmeninius duomenis, norėdami už prekes atsiskaityti naudojantis jų „iDeal“ sistema. Mokėjimas iš karto pasieks DustDeal.lt.

Galima apmokėti banko pavedimu. Norėdami gauti daugiau informacijos, eikite į mokėjimo puslapis.

Finansinius duomenis galite rasti kontaktų puslapis

Sąskaitą galite parsisiųsti savo pirkėjo paskyra po užsakymo išsiuntimo.

Gavę grąžinamą prekę, pinigus grąžinsime per 14 dienų. Tai atitinka elektroninių parduotuvių įstatymus Europoje.

Atšaukę savo užsakymą, pinigus atgausite kaip galima greičiau. Tai gali užtrukti daugiausiai iki 14 dienų.

Jei užsakymo neapmokėsite dabar, priminimus apmokėti užsakymą galite gauti kelis kartus. Jei nereaguosite, jūsų užsakymą automatiškai atšauks DustDeal.lt.

Jei turite pinigų savo balanse, jie bus panaudoti apmokant užsakymą. Jūsų balanse esanti suma bus atimta iš sumos, kurią turite sumokėti.

Jei nueisite į šį puslapį https://www.dustdeal.lt/redeem, savo kuponui galėsite pritaikyti nuolaidos kodą. Tuomet, pridėjus prekes į prekių krepšelį, nuolaida bus paskaičiuota automatiškai.

Šiuo atveju jūs greičiausiai naudojatės „Verified by Visa“ arba „Mastercard SecureCode“ kortele. Naudojantis šiomis kortelėmis, turite būti nukreipti į išorinį „Visa“ arba „Mastercard“ puslapį. Šį puslapį gali blokuoti jūsų ugniasienė arba iškylančių langų blokavimo programa. Blokavimą galite išjungti savo naršyklėje. Jei turite dar kokių nors klausimų, susisiekite su mumis.

Tai jums kreditinę kortelę išdavusių įstaigų apsaugos aktyvavimo klausimas. Priklausomai nuo kortelės tipo, tai vadinama „Verified by VISA“ arba „MasterCard SecureCode“. Jūs galite arba aktyvinti kodą, arba praleisti aktyvacijos procesą spausdami mygtuką „Neaktyvinti“.

Jei gavote pranešimą apie klaidą atliekant mokėjimą, pirmiausiai patikrinkite, ar teisingai suvedėte visus duomenis. Jei tai nesuveikia, tuomet el. paštu susisiekite su mūsų pagalbos centru. Paminėkite tikslią informaciją, kuri atsirado pranešime apie klaidą. Būtų gerai, jei kartu prisegtumėte ir momentinę ekrano kopiją.

DustDeal.lt visada suteikia gamintojo garantiją. Minimali visoms prekėms taikoma garantija yra 12 mėnesių.

Garantinio pažymėjimo galite paprašyti pagalbos centre. Geriausia jiems nusiųsti el. laišką. Jų el. pašto adresą rasite kontaktų puslapis.

Jums pasinaudojus garantiniu, DustDeal.lt atsakinga už jo pristatymo išlaidas.

Įsigiję prekę internetu, turite teisę į bandomąjį laikotarpį. Bandomasis laikotarpis – tai laiko tarpas, per kurį galite pagalvoti ir nuspręsti, ar prekė atitinka jūsų poreikius. Jei prekė netinka, ją galite grąžinti nenurodę priežasties. Tai dar žinoma, kaip vartotojų teisė atsisakyti sutarties arba prekės atšaukimas. Gavus prekę, bandomasis laikotarpis trunka 30 dienų. Tačiau bandomasis laikotarpis nėra prekės išbandymo laikotarpis. Jei panaudosite prekę ir jos parduoti bus negalima kitiems, bandomasis laikotarpis negalios.

Bandomasis laikotarpis yra 30 dienų ir skaičiuojamas nuo prekės gavimo dienos.

Sąskaita už jūsų prekę taip pat laikoma jūsų įsigytos prekės garantiniu pažymėjimu. Jei norite pasinaudoti garantija, jums reikia sąskaitos kopijos. Sąskaitą galite rasti „Mano paskyra“.

Bandomuoju laikotarpiu (kuris trunka 30 dienų nuo prekės gavimo datos) galite grąžinti prekę nenurodę priežasties. Pasibaigus bandomajam laikotarpiui arba, pavyzdžiui, prekei sulūžus bandomuoju laikotarpiu, dėl jos grąžinimo pasikonsultuokite su mumis.

Susisiekite su pagalbos centru, kuris jums pateiks teisingas instrukcijas, kad galėtumėte grąžinti savo prekę.

Bandomuoju laikotarpiu (kuris trunka 30 dienų nuo prekės gavimo datos) galite grąžinti prekę nemokamai nenurodę priežasties.

DustDeal.lt papildomai neapmokestina prekės grąžinimo. Tačiau prekės išsiuntimo atgal DustDeal.lt išlaidas turite padengti patys. Jei prašėte grąžinti pinigus, DustDeal.lt grąžins visą sumokėtą sumą, įskaitant pristatymo išlaidas.

Per 30 d. suma už pirkinį bus pervesta atgal į jūsų sąskaitą.

Galite grąžinti vieną ar daugiau prekių. Nebūtina grąžinti viso užsakymo.

Yra keli būdai, kaip surasti ieškomą prekę mūsų svetainėje. Galite ieškoti pagal savo įrenginio pavadinimą dviem būdais: naudodami „paieškos laukelį“ ir pasirinkdami „rinktis savo įrenginį“. Tuomet svetainė pasiteiraus, koks jūsų įrenginio tipas, prekės ženklas ir modelis. Jei minėtų dalykų nežinote, šią informaciją lengvai galite rasti ant savo įrenginio esančio lipduko. Kitas paieškos būdas – naudoti originalią detalę, kurią norite pakeisti. Kiekviena dalis turi vieną ar daugiau gamintojo nurodytų kodų (matomi ant detalių). Paieškos laukelyje galite ieškoti šio kodo arba „detalės numerio“.

Galite ieškoti įrenginio (prekės ženklo ir modelio kombinacija) arba suvesti detalės numerį. Detalės numeris – tai unikalus kodas, nurodytas ant jūsų norimos pakeisti detalės.

Jei norite prisijungti prie „Mano paskyra“, bet pamiršote slaptažodį, galite prašyti laikino slaptažodžio pasinaudojant žemiau, prie prisijungimo laukelio pateikta nuoroda.

Pirmą kartą pateikus užsakymą, el. paštu gausite automatiškai sugeneruotą slaptažodį. DustDeal.lt pataria laikiną slaptažodį nedelsiant pasikeisti į savo pasirinktą slaptažodį.

Jei užpildysite visus savo duomenis atlikdami užsakymą, jums paskyra bus sukurta automatiškai.

Informacija apie klientus neteikiama trečiosioms šalims. Vienintelė išimtis – tai informacija, kuria dalinamasi su mokėjimo paslaugų teikėjais, siekiant palengvinti atsiskaitymą internetu. Klientų informaciją visada siunčiame apsaugotu „SSL“ ryšiu.

Per pirkėjo paskyra galite prisijungti prie savo asmeninės paskyros. Prisijungę, iš karto matysite visus savo užsakymus.

Per pirkėjo paskyra galite prisijungti prie savo asmeninės paskyros. Prisijungę iš karto matysite visus savo užsakymus. Paspaudę ikoną „Sąskaita“, atidarysite atitinkamą sąskaitą.

Prisijungę per pirkėjo paskyra, galite spustelėti mygtuką „Keisti“ ir pakeisti savo asmeninę informaciją.

Prisijungę per pirkėjo paskyra, galite spustelėti mygtuką „Keisti“ ir pakeisti savo slaptažodį.

DustDeal.lt su gauta informacija visada elgiasi labai atsakingai. Tačiau kartais pastebėtą klaidą galite ir toliau matyti svetainėje. DustDeal.lt siekia gerinti savo paslaugas, todėl visada laukia jūsų komentarų ar atsiliepimų, kuriuos galite pateikti per jų kontaktų puslapis.

Jei turite PVM mokėtojo kodą ir užsakote prekių už daugiau nei €350, užsakymą pateikti galite naudojantis verslui skirtu puslapiu. Norėdami gauti daugiau informacijos apie verslo paskyros privalumus, apsilankykite mūsų verslui skirtame puslapyje.

Norėdami pateikti prašymą verslo paskyrai gauti, galite atsiųsti el. laišką el. pašto adresu: business@DustDeal.lt. Verslo paskyrų vadybininkas su jumis susisieks kaip galima greičiau.

Visi mūsų verslo klientai mėgaujasi puikiu asmeniniu aptarnavimu. Taip pat gausite kokybiškas prekes už konkurencingą kainą.

Mums labai svarbūs verslo klientai. Galėsite naudotis asmeniniu pagalbos centru, kuris į jūsų klausimus atsakys greitai ir tiksliai. Be to, gausite konkurencingą pasiūlymą savo kiekvienam, sąlygas atitinkančiam užsakymui.

Pirmą kartą susisiekiant su verslo skyriumi, geriausia pasinaudoti šiuo el. pašto adresu: business@DustDeal.lt.

Užklausą dėl kainos galite siųsti el. pašto adresu: business@DustDeal.lt. Verslo paskyrų vadybininkas jums pateiks kainas kaip galima greičiau.

DustDeal.lt siūlo įvairius mokėjimo metodus. Galimus mokėjimo metodus galite peržiūrėti apmokėdami prekes ir šiame puslapyje: https://www.dustdeal.lt/payment.php

DustDeal.lt priklauso „BraunOni B.V.“ įmonei. DustDeal.lt, kurio numeris 08129450, įregistravo Olandijos prekybos rūmai. Jei turite klausimų, į kuriuos neradote atsakymų šiame puslapyje, galite su mumis susisiekti kontaktų puslapis.

Norint išlaikyti žemas kainas, turime optimizuoti savo verslo procesus. Vietoj personalo, galinčio priimti tarptautinių klientų skambučius 24/7, DustDeal.lt siūlo aukštos kokybės paslaugas teikiantį pagalbos centrą. Į elektroniniu būdu pateiktas užklausas DustDeal.lt dažniausiai atsako per 24 valandas. Tai sumažina išlaidas, todėl galime užtikrinti žemesnę prekių kainą.

Nerandate ko ieškote? Pamėginkite naudoti paiešką

Pasirinkite savo prietaisą ar kategoriją čia

Atsiliepimai

Šarunas Bulota įvertino mus:
(5/5)
Produktas:
Nilfisk Action Plus Special dulkių maišeliai Mikropluoštas (10 maišeliai, 1 filtras)
Skaityti kitų klientų atsiliepimus
  • Šią savaitę pristatymas nemokamas!
  • 30 dienų pinigų grąžinimo garantija
  • Produktai daugiau nei 35 tūkst. skirtingų įrenginių!

Turite klausimų? Rašykite adresu: info@DustDeal.lt

Tam, jog šis internetinis puslapis veiktų tinkamai mes naudojame sausainiukus. Perskaitykite mūsų sausainiukų politiką. Jeigu jūs dar vis naudojates mūsų tinklalapių mes laikysime, jos jūs sutikote.